Reinsberg Group

Serwis

skorzystaj z naszych profesjonalnych usług

Doświadczony dział serwisu

Każdy pracownik serwisu to kilkadziesiąt lat praktyki w branży medycznej

Serwis Famed Żywiec umiejętności od wielu lat zdobywa w terenie, podczas wyjazdów serwisowych, jednak równie ważne jest stałe uczestniczenie w procesie produkcji wyrobów medycznych – dzięki temu wiedza naszych serwisantów jest aktualna, oparta o światowe normy i standardy postępowania. Od wielu lat zapewniamy polskim i zagranicznym firmom kompleksową usługę, która pozwala naszym Klientom na bezproblemowe wykonywanie swojej pracy.

naprawa łóżka szpitalnego Famed NEXONEXO
DSC06731

Szeroki zakres usług

Kompleksowa oferta oraz błyskawiczna realizacja

Dział Serwisu Famed Żywiec zapewnia dla kompleksową ofertę pozwalającą na utrzymanie naszych wyrobów w idealnym stanie. Oferujemy m.in.:

  • Przeglądy okresowe gwarancyjne oraz pogwarancyjne sprzętu medycznego.
  • Naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne aparatury.
  • Szkolenia personelu z obsługi produktów marki Famed.
  • Wykonujemy test bezpieczeństwa elektrycznego wg PN EN 62353.

Dlaczego serwis Famed Żywiec?

Wybierz serwis producenta i zapewnij sobie profesjonalną obsługę

  • Twoje urządzenia medyczne zasługują na profesjonalną opiekę techniczną.
  • Nasze umiejętności i wiedza gwarantują, że Twoje stoły operacyjne i łóżka medyczne zostaną naprawione zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Dysponujemy kompletną dokumentacją techniczną, instrukcjami obsługi, instrukcjami serwisowymi oraz specjalistycznymi narzędziami i urządzeniami pomiarowymi.
  • Dojeżdżamy w każde miejsce w Polsce i zapewniamy profesjonalną obsługę serwisową we wszystkich krajach, w których obecny jest nasz sprzęt.
DSC06856

Naprawa gwarancyjna Famed ŻywiecPrzeglądy okresowe gwarancyjne oraz pogwarancyjne sprzętu medycznego.
Nawet najlepsze produkty wymagają specjalistycznego i okresowego przeglądu, który ma na   celu zapewnienie niezawodności produktów oraz jego długotrwałej i bezawaryjnej eksploatacji. Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r., art. 90 ust. 1, zaleca coroczne przeglądy sprzętu medycznego, mające zapewnić bezpieczeństwo użytkowania dla pacjenta oraz operatora.

Naprawy serwisowe urządzeń medycznych Famed ŻywiecNaprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne aparatury.
Tylko serwis Famed Żywiec jest w stanie zapewnić fachowa naprawę sprzętu. Prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny. W wykonywanych naprawach stosujemy wyłącznie oryginalne części zamienne. Serwisanci Famed Żywiec to wysokiej klasy specjaliści, którzy gwarantują usługi na najwyższym poziomie. Zgłoszenia przyjmujemy w formie pisemnej, dla Twojej wygody poniżej znajduje się interaktywny formularz serwisowy.

Szkolenia ze sprzętu medycznego Famed ŻywiecSzkolenia personelu z obsługi produktów marki Famed.
Produkty firmowane logo Famed Żywiec są powszechnie znane ze swojej długowieczności. Dla optymalizacji ich wykorzystania, istotne jest, aby nowi członkowie personelu medycznego byli szkoleni z obsługi, konserwacji czy rozwiązywania problemów użytkowych. W dłuższej perspektywie czasowej umożliwia to znaczne obniżenie kosztów eksploatacji i zakupu sprzętu medycznego.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Zgłoś przegląd lub naprawę sprzętu medycznego

Wypełnij kilka pól widocznych poniżej, aby zarejestrować swoje zgłoszenie w systemie. Przygotuj informacje o sprzęcie, numery seryjne oraz określ osobę kontaktową! Wyślij formularz i oczekuj kontaktu ze strony naszego działu serwisu. Masz pytania? Informacji udzielimy Ci telefonicznie lub mailowo:

SERWIS
33 86 66 325
SPRZEDAŻ CZĘŚCI
33 86 66 243
serwis@famed.com.pl
czesci@famed.com.pl

Jaki szpital/firmę Państwo reprezentują?*
Prosimy podać dokładny adres (ulica, numer budynku/pomieszczenia, kod pocztowy, miasto)*
Prosimy o podanie imienia i nazwiska osoby zgłaszającej.*
Prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu (same cyfry)*
Prosimy o podanie kontaktowego adresu e-mail.*
Czy zgłaszany wyrób jest jeszcze objęty przyznaną przy zakupie gwarancją?
Prosimy o podanie nazw(y) produktów.*
Prosimy o podanie numeru(-ów) seryjnego produktów.*
Prosimy o opis usterki.*

Jeśli dysponują Państwo zdjęciami i/lub materiałem video

ilustrującym niesprawność produktu, prosimy o wgranie ich na

serwer za pomocą przycisku poniżej.

Skontaktuj się z nami